Trečioji projekto „Pasikinkę vėją ir gerą nuotaiką“ savaitė

Trečiąją tartautinio eTwinning projekto savaitę vaikai gamino aitvarus, lankstė vėjo malūnėlius ir vėduokles iš popieriaus. Stebėjo, ko reikia, kad malūnėlis suktųsi, o su vėduoklėmis atsivėsino karštą vasaros dieną. Taip pat , vaikai tyrinėjo, kada juda ant medžių pakabintos juostos, lakstė su jomis ir stebėjo kaip plaikstosi vėjyje. Įdomu buvo stebėti vėjo varpelius, pakabintus darželio kieme ant medžių. Vaikai klausėsi jų skleidžiamų garsų.

Projektui artėjant į pabaigą sukurtas ir bendras projekto rezultatas – elektroninė knyga. Ją paeiliui visi dalyviai kūrė naudodami storyjumper programą, kiekvienas dalyvis papildė istoriją ir iliustravo savo sukurtą tekstą. Kuriant elektroninę knygą su ja buvo supažindinti ir į kūrimą įtraukti vaikai. Jie susipažino su storyjumper programėle, patys bandė keisti spalvas ir tekstūras elektroninės knygos puslapiuose.  Taip pat naudojant WORDART programėlę, projekto dalyviai kūrė reikšmingiausių projektą apibendrinančių žodžių koliažus.

Projekto įsivertinimui auklėtoja ir projekto koordinatorė Rūta Gedvilienė sukūrė elektronines anketas pedagogams ir vaikų tėveliams. Iš jų paaiškėjo, kad 90 proc. projekte dalyvavusių pedagogų bendradarbiavo su kitais pedagogais, 10 proc. iš dalies. Kad projekto veiklos inovatyvios mano 70 proc. pedagogų, o 30 proc. mano, kad iš dalies inovatyvios. Įdomu buvo sužinoti kuri projekto savaitė pedagogų nuomone buvo pati įdomiausia vaikams. 60 proc. mano, kad pirmoji savitė (veiklos su vandeniu), 10 proc., kad trečioji savaitė (veiklos su vėju), o 30 proc. mano, kad visos trys projuekto savaitės buvo vienodai įdomios. Tėvų apklausa parodė, kad 100 proc. projekte dalyvavusių vaikų tėvų mano, jog projektas buvo naudingas vaikams. Išsiaiškinome, kad 83,3 proc. tėvų buvo informuojami apie projekto veiklas, 8,3 proc. iš dalies ir 8,3 proc. nebuvo informuojami. Siekėme išsiaiškinti tėvų nuomonę apie tai, ar trys savaitės yra pakankamai laiko tokiam projektui vykdyti. 66,7 proc. mano, kad pakankamai, 29,2 proc. iš dalies pakankamai, o 4,6 proc. mano, kad trys savaitės yra per mažai.

Vaikai taip pat atliko projekto įsivertinimą. „Žirniukų“ grupės vaikai spalvino žvaigždutes, pagal tai, kaip jiems sekėsi šiame projekte (jei labai gerai 5 žvaigždutės, jei labai blogai 1 žvaigždutė). „Drugelių“ grupės vaikai gamino minčių aitvarą, ant kurio auklėtoja Aušra surašė vaikų mintis apie tai, kas jiems projekte labiausiai patiko. „Smalsučių“ grupės vaikai tiesiog diskusijos metu su auklėtoja Odeta aptarė labiausiai patikusias projekto veiklas. Vaikai tai, kas labiausiai patiko iliustravo savo piešinyje.

Šiaulių lopšelis-darželis „Ežerėlis“
Įstaigos kodas  290526190
A. s. LT687180000001130954
AB Šiaulių bankas, kodas 71800

Biudžetinė įstaiga
Duomenys apie juridinį asmenį saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre
Direktorė – Rita Daubarienė

Ežero g. 70, LT-74244 Šiauliai
Tel. (8-41) 523 827
El. p. darzelis@ezerelis-siauliai.lt

2021 © Šiaulių l-d „Ežerėlis“
Versija neįgaliesiems